Start BloggBilderVideor

Funkykidz
2012-01-22 | 23:34:15

Heej People!!

Detta är så sjukt! I onsdagsnatt mailade jag mitt CV till en dansskola som sökte instruktörer. På torsdag eftermiddag ringer dom och undrar om jag kan komma på utbildning nu i helgen, en halvtimme senare får jag anställningsbevis och jag har spenderat hela helgen i Malmö på utbildning. Nu är jag färdigutbildad Funkykidz-intrsuktör. Galet!! Var inte alls beredd på att detta skulle hända så snabbt. Jag börjar jobba om två veckor, med riktiga barn och får riktiga pengar.. Det har inte riktigt sunkit in än alltså. 

Det har varit superjkul dock. Det är en helt annan grej att dansa och att dansa så att småbarn kan följa. Helt annan dansteknik, inlevelse och allt! Lärt mig massor, ser verkligen fram till det här!


Helgen i övrigt har också varit helt amazing. Fredagsmyset var på topp och lördagsgodiset kom i form av Nötknäpparen på Konserthuset, TACK moder! Är verkligen taggad för en ny vecka i school nu. Åh! Heja livet!



/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image