Start BloggBilderVideor

I won't give up on us
2012-01-15 | 15:51:51



Har ni hört denna? Den är myyyyysig, ska lyssna på den hela kvällen. Kolla på videon you guys, den är också sjukt mysig! 


Jag har förresten skaffat en smartphone! Woho! Känns som jag var sist i världen med det, men ändå. Har nu mera en söt liten Samsung Galaxy Mini! Men måste erkänna att jag saknar min älskade sprukna Sony, men den passerade någon slags gräns efter att ha blivit tappad 1 000 000 gånger. Fick Spotify Premiuuuum i den nya också, det väger TUGNT! 

Detta känns som ett ganska meningslöst inlägg, men skitsamma. Är trött mehe. Ska nog lägga mig nu så jag orkar dagen imorgon (stepp + sångrepetoar + balett = ♥ ) i världens bästa school. Eller, först ska jag sno en kaka ur frysen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image