Start BloggBilderVideor

Back in school
2012-01-12 | 07:01:35

Nu är det torsdag, vilket innebär att jag snart har gått hela första veckan i school! IT'S GREAT TO BE BACK!! Allt är redan i full gång. Det största just nu är att vår ensamblegrupp(vi som sjöng Hide and Seek om ni kommer ihåg den videon) ska sätta upp en 30 min lång version av........... *trumvirvel*..........CHIGAGO! Är jag lycklig eller är jag lycklig? Idag ska det bestämmas roller, aaah! Idag ska vi också börja med vårat nummer till sommarshowen, längtar till att se vad som är bestämt!

Tänkte att det kunde vara kul att visa er mitt schema! Det är ganska långa dagar, inte onsdag kanske haha, men dom är fyllda med goooooood stuff alltså! Idag ska jag tillexempel BARA sjunga och dansa.. bäst school! Hoppas ni får en jätte bra nästan-fredag!

/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image