Start BloggBilderVideor

Taggad vs. Zombie
2012-01-14 | 08:51:56



Fred Astair när han är som bäst - bara för att vi har börjat med stepp i skolan nu! Kan ju drömma om att någonsin bli ens i närheten, men ändå!
Jag är sååå taggad på skolan, men har sååå lite energi kvar nu. Hur ska detta gå, knappt börjat terminen ju? Haha.. har iallafall energi när jag är där så då kan jag kolappsa när jag kommer hem (för att sen sitta uppe hela nätterna och koreografera och fixa med låtar and so on, and so on..). Men det är helt sjukt vad jag älskar mitt liv. Everybody should get to live it!

Vill visa er hur kul jag har, så ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran i veckan och dokumentera lite, haha! Men nu ska jag tillåta mig själv att dö lite i soffan. Måste titta ifatt lite avsnitt av Glee, nu är säsongen igång igen nämlish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image