Start BloggBilderVideor

West Side Story
2012-01-28 | 21:30:56



Idag har jag varit med min bästa pappa i Göteborg och shoppat, ätit, myst, sett West Side Story och pratat. Couldn't have been any better! Om musikalen tar jag pappas kommentar: "3 timmar av människor som ger sitt allt på scen. Finns inget bättre än att se engagerade människor", och sen lägger jag till: I wanna be up there so bad!
Om shoppningen säger jag TACK pappa! Jag bloggar inte om kläder så blir inga bilder, men åh så fint! Om dagen i allmänhet säger jag simply kärlek.

There's a time for us,
Some day a time for us,
Time together with time to spare,
Time to look, time to care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image