Start BloggBilderVideor

Bad workout, good work
2012-07-10 | 20:46:33

Träningsvärk deluxe i exakt hela kroppen. Så ont det gör.. Fick aktivt tvinga mig själv att sätta igång med Zumban idag, tog riktigt lång tid och all motivation i hela min kropp att göra det. Men valde den roligaste videon (Sculpt and Tone), massor av salsa och African Style, så det gick. Var super svettig som alltid efter det passet. Sen var tanken att jag och Erika skulle dra till gymmet efter vi övat med Voices inför imorgon kväll, men efter 3,5 h rep och för lite mat var vi måttligt taggade. Våndades läänge med om vi skulle dit eller inte, och det blev ett "inte".  Men påvägen hem träffar jag min bror, som var på väg till gymmet, och kan ju inte säga nej till honom så följde med. Körde två övningar sen sket jag i det. Gick inte. Så ont, så trött och så... ont och trött! Så ställde mig på gåbandet, maxade lutningen och körde på, och det gick.

Alltså, min conclusion är att det faktiskt går att tvinga sig att göra något även om man helst bara vill ligga i värsta varma badet och låtsas som att kroppen inte skriker. GREAT JOB JOSEFINE. No matter how bad a day, keep your mind set on your goal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image