Start BloggBilderVideor

Day 5
2012-07-20 | 20:58:22

I wish everyday was like this. Har inte kännt mig så mycket Jossan som jag gjort idag på typ.. år! Vet inte varför, men jag älskar det! Tror det där med att dansa hela dagarna är rätt bra för mig och min självkänsla. Idag smet HD in i danssalen och fotade & filmade när vi övade. Sen ställde dom sånna fantastiska frågor som "varför är det kul att dansa?" som man sen ska försöka formulera ett svar på något smidigt sätt när man har den hemska videokameran 30 cm från ansiktet.. Gick väll sådär, svårt nog att sätta ord på i vanliga fall med. Men får se resultatet redan ikväll troligtvis så får se då hur det gick!

Efter jobb körde jag ett riktigt bra Axel + Biceps pass på gymmet, fick en Pepsi Max av Aziz och flög sen hela vägen till Väla och hem igen på cyklen. Har nu utvecklat dansstilen Cykeldans, alla som sett mig måste trott jag var galen. Men det är jag väll antagligen också. 

Hög på livet (och Pepsi) ska jag fixa färdigt mitt Contemporary solo och titta på *drum roll* So You Think You Can Dance.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image