Start BloggBilderVideor

Final rehearsals
2012-07-27 | 23:53:00

Vem har ett genrep, ute, mitt i festivalen, bland massa människor? Vi tydligen. Förrutom att man skäms lite för att alla inte är synkade än och att det är så fruktansvärt varmt, så är det nog egentligen väldigt bra att vi övar med publik har jag kommit fram till. Man får ju respons direkt och tvingas ge mer och mer. Hur som helst är det vääldigt kul iallafall, längtar tills nästa vecka då vi inte kommer att göra något annat från måndag till lördag. Har en känsla av att jag kommer vara glad tjej då...

Efter jobb tittade jag på lillkusin Sofias musikalredovisning, så söta och duktiga tjejer! Och senare åkte jag till Emma och åt och snackade, behövdes. Nu är Daniel här och står ut med min övertrötthet. Så alltså, very very good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image