Start BloggBilderVideor

Fixar Jossan
2012-07-30 | 02:03:44


Bästa hänget, skratten och snacket med bror ikväll! Kärlek!

Idag kom mamma och Peter hem från en vecka på Island, så det var jätte mysig dinner som Hampus fixade, uppätning av morotskakan och lite spel. Fick världens finaste glittrigaste sminkväska i present, så ska föröska få ordning på allt mitt smink snart. Tänkte jag skulle städa mitt rum innan dom kom, men blev värsta fixar-projektet. Möblerat om alla mina tavlor, bilder, änglar, texter osv osv.. Så här är kaos just nu, men tror det blir riktigt fint! Om jag inte somnar ikväll så är det helt och hållet mitt eget fel som drog igång detta projektet. För har jag bara kommit igång så kan jag få för mig en massa projekt såhär i nattens timmar, till exempel hänga tvätt eller plugga koreografier.. Måste skärpa mig lite nu, för har miljoner saker att göra på jobb imorgon så måste ha energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image