Start BloggBilderVideor

Loose yourself
2012-07-18 | 19:59:59

Charmig bild som ligger på RumEtts facebook när ingen av oss gör något vettigt alls.. Tredje dagen på jobbet avklarad. Trots att vi har skrattat lika mycket som vi har svettats så har jag aldrig varit så här sliten i kroppen. Dom säger att tredje dagen är värst, innan kroppen hunnit vänja sig och träningsvärken svider över allt, och jag är mycket beredd att hålla med. Men är så stolt över oss tjejer, vi har kommit jätte långt! Så taggad för festivalen! Ikväll ska jag bara vara jätte snäll mot mig själv, titta på SYTYCD och bada och sova typ. Gick inte iväg till gymmet, aldeles för mör för att det ska ge något.. Lite ångest, men skitsamma. Ändå dansat 5 h liksom!

It's only while dancing you can loose yourself and find yourself at the same time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image