Start BloggBilderVideor

Step by Step - Come on baby, got to keep moving
2012-07-14 | 00:33:41



Från Whitneykvällen.. Detta är tre dagar sen, på en liten scen på ett glasscafé, i en kyrka jag sjungit i hundratals gånger sen jag var 10 men ändå blir jag lika genom lycklig när jag tänker på det fortfarande. Har sjungit denna låten typ hur många gånger som helst. Men när jag stod där, på scen, gick det äntligen upp för mig vad den verkligen betyder. Åh, texten är så stark och talar verkligen direkt till mig.. Man pallar alltid ta ett steg till, och ett steg till.. Fet kvittar hur tungt det är för vi vet vart vi vill komma, vi vet vårt mål och man fixar alltid ta ett endaste steg närmare. 
 
Well there's a bridge and there's a river that I still must cross
As I'm going on my journey
Oh, I might be lost
And there's a road I have to follow, a place I have to go
Well no-one told me just how to get there
But when I get there I'll know
'cause I'm taking it

Step By Step, Bit by Bit,
Stone By Stone, Brick by Brick
Step By Step, Day By Day, Mile by mile

And this old road is rough and ruined
So many dangers along the way
So many burdens might fall upon me
So many troubles that I have to face

Oh, but I won't let my spirit fail me
Oh, I won't let my spirit go
Until I get to my destination
I'm gonna take it slowly 'cause I'm making it mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image