Start BloggBilderVideor

Sun is shining
2012-07-24 | 17:16:59

Igår var jag så trött att jag somnade så fort jag satte mig ner.. Somnade till och med på toaletten!? Jag måste verkligen få rätt på min sömn, brukar bli max 3h sammanhängade sömn nu liksom! Det enda bra med det var att jag vaknade av mig själv till jobb idag, hade somnat med mobilen i handen när jag skulle ställa alarm haha.. Zombiekvinnan!
 
Idag har det varit riiiktitg svettigt på jobb, efter lunch repade vi utomhus (i 26 grader..) för att vi skulle få testa annat underlag och sånt. Behöver jag säga att det blev varmt alltså? Och på grund av stessig morgon så hade jag ju självklart glömt vatten! Börjar bli människa nu igen efter 1,5 l ramlösa sen jag kom hem! Men alltså jag gillar att solen har hittat Helsingborg äntligen. Igår var till exempel första gången jag låg på gröningen i år, och det är liksom slutet av Juli! Älskade efterlängtade sommar!

Next = gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image