Start BloggBilderVideor

Weekend
2012-07-01 | 21:36:12


Igår hade Funkykidz-jobbet evememang på Jonstorps marknad. HJÄLP vad jag saknar barnen! Vill köra igång nästa termin dirren! Vet inte vad det är, men det ger såå mycket att se barnen ha kul och bara dansa med hjärtat! Och att jag får vara en del av deras dansglädje.. Nästa termin ska jag få ha fler klasser och grupper med äldre barn, really can't wait!
 
Det var super soligt också = fulaste fulaste brännan. Min första bonnabränna, check! Men slapp iallafall gå omkring i den hemska björndräkten denna gången. Eloge till Belma som dränktes i sin egen svett haha!
Kvällen spenderades i Ekeby med min Fredrik. Fem månader nu and I couldn't be happier! Tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image