Start BloggBilderVideor

Sommarshow + sommarlov
2012-06-18 | 14:25:45



Igår var en av de absolut bästa dagarna i mitt liv. Första föreställningen kändes bra och nästan hela pappas sida och några andra fina var där och tittade! Lycka och kärlek! Andra föreställningen kändes helt underbar! Då var ytterligare fler fina männsikor där, vänner, mer familj, pojkvän - ni alla gör mig så genom lycklig!! Så glad att alla som kom var där, det känns ännu göttigare att stå på scenen med er i publiken. Verkligen, kärlek! Hög på ruset av scenen och applåder åkte jag hem och hade det mysigast med finaste Fredrik. Och åt choklad - just like Queen Beyonce.

 

Idag var det skolavslutning (a.k.a. gråtkalas). Jag har världens finaste klass, vi är som en familj. En sjukt dissfunktionel och störd familj, men dock, en familj. Jag går på den bästa skolan. Får möjligheter som jag inte hade fått någon annanstans. Jag får kunskap, tips, teknik som inte inte finns på någon annan skola. Jag får stå på en professionell teater. Lär känna alla dessa sjukt begåvade lärare och elever. Tror knappt mitt liv är sant. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image