Start BloggBilderVideor

Heja Marabou
2012-06-16 | 00:53:00

Det åskar och regnar ute, och här sitter jag med min goda macka, stora glas mjölk och myser med So you think you can dance. Hemkommen och död efter en helt underbar dag. Första föreställningen gick bra, men var inte helt maxad som jag ville.  Så sprang och köpte 200 g marabou i slutet av föreställningen för att pigga upp mig! Och det tog igen sig på kvällsföreställningen nu. Bästa gången någonsin, så himla go känsla! Tror det var chokladen som gjorde det..

 

Jag älskar mitt liv. Jag älskar att jag får göra vad jag älskar. Jag älskar att imorgon ska jag ha en lika lång dag på teatern. Jag älskar att alla mina fina kommer och tittar. Jag älskar mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image