Start BloggBilderVideor

School...
2012-03-08 | 19:10:00

..is stressful, but awesome! Har fullt upp heela tiden, just nu känner jag bara att det hade varit UNDERBART att gå under jorden och få slippa bry sig ett tag. Men det kan man ju inte göra. Det man kan göra är att försöka enjoy the ride, prioritera och vara glad för att det finns saker att göra. Lider ju hellre av för mycket på min kära to-do-list än att den är tom!

Nu veckorna efter sportlovet är projektveckor, dvs lite allt möjligt på schemat! Denna gången fick klassen turen att ha flera 3 timmarspass i både Religion och Natur/Samhällskunskap där vi fått fete inlämningar plus lite matteprov, uppdansning (slutprov i jazzteknik), uppsjungning (slutprov i individuell sång), ensamble uppspel samt annat smått och gott! Sooo - I've been busy! Men det mesta är ju faktiskt roligt och så himla värt att lägga energi på! Fick dessutom chansen tillsammans med tre andra från klassen att vara med på workshop med Monica Einarsson (if you don't know who she is, look her up!), såååå glad över det! Helt sjukt! Saknar dock vanliga schemat, behöver min dagliga dos dans.

Aaaaand that was my update on life in school, hehe! Hoppas ni mår good, inte stressar ihjäl er, äter choklad och allt sånt!



Var taggad innan uppdansningen. Fett redo med mina Jazz Hands!

/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image