Start BloggBilderVideor

Pepp
2012-03-17 | 01:16:00

"All energi från igår är spårlöst försvunnen. Tur att det är fredag. Tur att jag kan åka hem till Sofia för spontankaffe. Tur att jag bara ska sjunga och sova i helgen. Noll ork."

Det skrev jag när jag kom hem idag. Gick hem tidigare från skolan för var heelt slut i kroppen och i hjärnan. Det är helt sjukt vad lite pepp, lekar, snack om viktiga saker och cupcakes kan göra! Är helt back on track igen! Det finns så sjukt många fina mäniskor. Tror jag sagt orden "Du är bra" minst tusen gånger ikväll, underbart när man kan säga det och faktiskt mena det. Vi bör säga det till varandra oftare. Ge komplimanger, people! Komplimanger får människor att växa, må bättre och le - och det är alltid lika sweet att se någon le! 

Så, du som läser - DU ÄR BRA!

/Josefine Sandquist live laugh love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image