Start BloggBilderVideor

Spring
2012-03-21 | 08:19:10

Igår var en sjukt långdag. Började 8.15 med school, sen gick det i ett tills kl 23 när jag kom hem efter att ha vikarierat på disco-klasser i Hjärup. Stackars Fredrik var med och tittade, han hade precis kommit hem från the sun in Barcelona. Sjukt trötta!!

Men fick iallafall vakna brevid honom idag, så idag började bra. På väg till school såg jag huuur många blommor som helst och vädret är soligast ever (hej vårkänslor, typ äntligen)! Slutade tidiagre och åkte på intervju för sommarjobb. Förhoppningsvis har min kariärr som städare börjat haha, tragiskt men pengar som pengar, right?

 


Nu ska jag göra allt på min lista för dagen llyssnandes på Motown, woho! 

/Josefine Sandquist live laugh love


Kommentarer
Postat av: pappa

Min duktiga dotter, vi hoppas du får jobbet, alla pengar är fina pengar, och det är en bra erfarenhet dessutom. :) you go girl!

2012-03-21 @ 15:42:10
URL: http://www.cyber-beer.com
Postat av: Josefine Sandquist

Tack paps!! <3

2012-03-21 @ 23:20:23
URL: http://josefinesandquist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image