Start BloggBilderVideor

Kötta
2012-05-04 | 19:52:08

Så spenderade jag min torsdagkväll, fint värre! Och så även min onsdagskväll, fast med Sofia istället. I love my girls!!

 



Cool chey leker biff efter en välbehövd dush.

 

Asså jag kommer gå upp minst 10 kilo muskler efter idag. Äckligaste fyspasset någonsin i skolan, höll på att kräkas och dränkas i min egen svett. Sen kötta gymmet efter school på det.... Min kropp vill dö. Kommer inte kunna stå upp imorgon. Ännu mindre dansa... Men på något konstigt sätt känns det sjukt bra och jag massor med energi, det kommer bli en bra fredagkväll! Hoppas ni får det med everybody!

 

/Josefine Sandquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image