Start BloggBilderVideor

Thoughts at breakfast
2012-05-23 | 08:36:00



Är rädd. Är väll egentligen löjlig. Men jag känner igen den här huvudvärken allt för väl. Försökt skylla på värmen, på vätskebrist, på sömnbrist - you name it. Men jag känner igen den. Jag vet vad detta är för något. Jag vet varför jag inte sover. Varför jag inte kan lugna mig. Varför jag har ont. Och det får inte vara tillbaka. Inte nu. Inte nu när allt går så bra. Inte nu när jag har en miljon saker att göra. Inte nu när jag måste vara stark. Inte nu när jag vill vara pigg, må bra och njuta av allt fint och alla fina i mitt liv. 

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain. - Tar det bokstavligt och tänker dance my heart out idag. Det enda som hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image