Start BloggBilderVideor

All I need
2012-11-15 | 23:02:52

Idag slog det mig, när jag gick hem i tjocka dimman efter goaste jazzlektionen, hur otroligt lyckligt lottad jag är! Jag får hålla på med det jag älskar mest av allt i hela världen varje dag. Jag har alltid massa roliga projekt i tankarna att planera, alltid något att förbereda - steg, texter och annat att banka in. Ibland vill jag bara hoppa tillbaka i tiden och säga till 14 åriga Jossan att sluta oroa sig så himla mycket. Och kanske spara denna känslan och skicka i ett kuvert till mitt framtida jag, det hade varit något. 


Sitter här och föbereder morgondagen. Ska gigga med Candy Club på friskis o svettis firmafest, ska bli såå kul! Längtar ihjäl mig efter mina klännigar, hihi!! Lyssnar in mig på låtarna igen samtidigt som jag går och packar ihop allt smink med världens största leende! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image