Start BloggBilderVideor

Back & Bernhart!
2012-11-14 | 22:07:00

Känns riktigt skönt att vara frisk och tillbaka i skolan, och slippa ligga i soffan hela dagarna. Började få smått panik! Fast det var väll kroppen som sa ifrån som vanligt, så behövde det nog. Men tänk så glad man kan bli av att gå upp på morgonen och konstatera att man kan gå till skolan haha, så skulle man känna varje dag!!

Idag har vi bland annat jobbat vidare med scenerna till Moulin Rouge. I en scen vi körde idag pratar min karaktär om sina drömmar - hon vill bli som Sarah Bernhardt! Nörd som jag är tyckte jag det var frustrerande att jag inte visste vem denna Sarah var, så suttit och googlat hela kvällen och hittat dom mest fantastiska bilderna - se nedan. Står att hon var "the most famuous actress this world has ever seen", en sån man känner att man hade velat se själv på scen.. Men jag är ungefär 200 år sen, buhu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image