Start BloggBilderVideor

Fever
2012-11-11 | 21:47:00



Blid från "Fever" ur Cabaret Candy Club. Tyckte den passade idag då jag både har feber och träffat cabaretfolket, hehe!

Vaknade imorse och kände mig liite bättre. Njöt av att inte behöva jobba (kände igår att det var bäst att fixa vikarie till idag) och drack säkert 10 koppar te. Sen var det iväg till vår älskade gamla replokal för ekonomimöte. Blev såå glad och chockad när jag såg hur mycket vi dragit in. Det är er förtjänst alla fina, som köpt biljetter, programblad och stöttat oss på andra sätt. Love you!! ♥

Påväg därifrån och vidare till min callback för Joseph på slagthuset började jag må sämre igen. Precis innan jag skulle in rann mina ögon av trötthet och jag kände mig febrig igen. Dansade på så gott jag orkade, så får vi se.. Nu är jag i alla fall tillbaka i min filt och min tekop, känns som jag kommer behöva stanna här imorgon med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image