Start BloggBilderVideor

Happy face.
2012-11-05 | 23:57:06

Är ärligt för trött för att skriva något vettigt. Men kände ändå att jag ville skriva... Händer så mycket i min hjärna nu. Så många frågor och tankar om livet, framtiden, relationer, mig själv och allt man kan tänka sig. Orkar inte riktigt hantera det, vill bara stänga av och låtsas vara stark och lugn. Samtidigt som jag är så så trött på att "put on a happy face". Ingen borde behöva göra det, trött på att det ska vara så himla tabu med något så mänskligt som svaghet och känslor. Vill kunna säga att jag är svag, förvirrad och helt enkelt skit trött utan att behöva bry mig om vad den och den ska tänka om mig då. Så nu gör jag det: jag är svag, förvirrad och skit trött!! 
 
Hjärnan går ändå på rätt väg tror jag, hoppas jag. Men går långsamt. Så fort man hittar kraft och energi så försvinner den igen känns det som. Är iallafall galet tacksam för de fina människor jag har i mitt liv, ni gör verkligen mina dagar! Idag blev det mysig kvalitetstid med Lisa (and she made my nails long and sparkly!!) och en 2h walk och talk med fina Emma. Det gjorde kvällen riktigt bra ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

Svar: love!!
Josefine Sandquist

2012-11-06 @ 21:00:46
URL: http://emmmmmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image