Start BloggBilderVideor

Höstmorgon
2012-11-08 | 08:24:00

 
Godmorgon alla fina! Hoppas ni inte blåser bort... Hösten är ju verkligen här big time. Själv sitter jag här och njuter av min sovmorgon i min gossiga filt med en kopp te, helt ok alltså! Ska snart ner och fika med min Sofia innan jag sticker till school. Hoping this will be a really good day, väntar bara på att huvudvärken ska lätta lite.

Igår hade jag förresten det gooaste produktionsrepet med Moulin Rouge, love love love this. Tror det kommer bli en vansinnigt bra föreställning! Åkte dirket därifrån till fina faster&kusinerna och käkade god mat och myste i soffan. So yesterday sure was good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image