Start BloggBilderVideor

A day in bed
2012-10-15 | 15:20:44

Självklart har jag gått och dragit på mig en såndär härlig förkylning.. Är hemma idag och har knappt lämnat sängen än. Måste dock säga att det är ganska skönt.. Komma ifatt i skolan lite, dricka te, förbereda alla de nya projekten och få rätt på kalendern... och sova ikapp haha! Känns som jag behöver denna dagen, kroppen är ganska smart ändå alltså!
 
Men imorgon hoppas jag vara på fötter igen. Har en del att koreografera(ska dansa på Unicef-konserten i Helsingborg på söndag och fick precis mail om att jag ska hålla workshops på ABF under lovet) och det är faktiskt lättare när man orkar röra sig! Plus att det är produktionsrep i skolan, wouldn't miss it for the world! 

Tusen pussar från en sjuk och lycklig Jossan,
hoppas ni är friska och lyckliga ni med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image