Start BloggBilderVideor

Feel-good Saturday
2012-10-20 | 16:32:42




Found these lovely creations on sale! Fick bli min lilla treat efter att ha gjort audition till Joseph idag. Strosade omkring på gatorna i finaste Kristiansstad i väntan på tåget hem sen, förstår inte varför den staden känns som så hemma. Så himla länge har jag ju inte bott där.. Men alltid lika mysig att åka dit! 

Idag märker jag verkligen att det var ett bra beslut att ha prioriterat och avbokat sånt som jag inte verkligen måste eller verkligen vill. Vaknade med lite ny energi idag. Det gör så mycket att slippa oroa sig för allt man borde liksom! Tips till alla stressade människor out there! Resten min dag ska bara vara pure feel-good, för att komma ifatt mentalt och sen orka kötta igen. 

Pussss, hoppas alla har en amazing lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image