Start BloggBilderVideor

My turn
2012-10-08 | 20:35:00

Känns inte som att samhälle är mitt ämne! Inte det att jag är hopplöst dålig på det, jag bara tycker det är det tråkigaste som finns, näst efter matte. Först och främst har jag slagit in boken i glittrigt papper, för att ens vilja ha den i väskan. Hade dessutom totalt förträngt att i har ett jätte stort prov i det imorgon, men när jag inser faktum räcker inte det som motivation för att öppna min glittriga bok. Fick motivera mig med glass och stundentmössa(!!!). Har iallafall lyckats skriva svar på G-frågorna med hjälp av mamsen. Dagens ros går lätt till henne. 

MEN TILL NÅGOT ROLIGAE - studentmössan. Tänk att det är min tur nu? Detta året är det jag som får ha en studentmössa, detta året är det min egen studentfest jag ska gå på, detta året är det jag som blir officiellt "vuxen"!! Känns helt galet, både bra-galet och läskigt-galet, att det är så nära. Vill inte lämna skolan, men vill samtidigt bara ut och kötta världen. Antar att exakt alla känner igen sig i det här.. 

 
Är iallafall en mycket glad tjej som sitter här och skriver, grymt bra dag i skolan, fortfarande lite hög efter föreställningarna i helgen, lite stolt över att hon tog tag i sammhället och taggad över studenten. Bra måndag, mondays grow on me.. Hoppas ni också är gladaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image