Start BloggBilderVideor

NOT a good day
2012-10-17 | 22:48:00



Det är min ursäkt ikväll... Ironi på hög nivå, men någon ursäkt måste jag ha för att ha tryckt i mig så mycket nu..
Det jag pussar är min egen lilla bibel, Du äger! av Mia Törnblom. Bästa någonsin. Den räddar mig alltid. Alla borde ha den. Självpeppppp, jadå hej du är välkommen.

Orkar inte mer nu. SÅ TRÖTT på fasaden. Som mitt nationella tal handlar om "Varför är det alltid viktigare att vara bäst än att bäst?!"... Avbokat så så så mycket i höst, insåg att det aldrig hade gått. Känner mig svag och misslyckad. Men jag vill faktiskt prioritera att må bra, och det borde inte få lov att vara något fel med det. Försöker intala mig att det var ett bra bestlut. 

Nu ska jag äta lite till, 'cause that's the way to solve everything.....
/Frustrerad, ledsen och trött Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image