Start BloggBilderVideor

"Cabaret Candy Club når nya höjder!"
2012-10-06 | 12:22:00

"..Att välja en favorit är snudd på omöjligt. Men gänget på scen får ett råd: ni kan med gott samvete överdosera ert självförtroende. Så bra som ni är måste nerverna kittla hos de rutinerade rävarna i Champagne Safari."

Fick världens finaste recention i HD igår, we did it!! 4 av 5 i betyg, så stolt över hela gänget! Älskar detta ♥

Jag som posar med rekvisita efter min och Annas pysselhöra innan föreställningen igår (synd att denna vackra ballong-fågel, who we named Stefan, sprack 1 min innan jag skulle upp på scen så han fick aldrig stå på scen... R.I.P Stefan. Din inhoppare did well!) i min premiär present av Matilda, finaste prinsesskronan för en glitter-tönt som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image