Start BloggBilderVideor

The Holy Notes
2012-10-25 | 01:16:28



Det blev en väldigt produktiv dag idag, fått gjort så mycket! Bland annat inlett och avslutat evighetsprojektet "att sortera noter".. Nu har jag äntligen en repetoar-mapp till auditions och sånt. Valt ut de låtar jag älskar, som passar min röst och sorterat i kategorier och genre. Resten av alla mina musikallåtar fick hamna i "The Holy Notes - Musikalpärmen". I "Gott&Blandat"-pärmen finns kör/ensamble arr, årstidslåtar (typ jullåtar, vårvisor osv..) och de kristna låtar jag samnlat på mig under åren. Har även gjort mig min första teaterpärm, fruktansvärt tom jämfört med dom andra men den ska fyllas med monologer nu inför sökningar är tanken! Go Jossan, känns skönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image