Start BloggBilderVideor

Think think think
2012-10-23 | 22:18:00

Så mycket framtidssnack i skolan nu. Igår hade vi en gammal elev från skolan som gått på Italia Conti i London och nu jobbar proffisionellt som snackade massa och idag hade vi "Framtidssnack nr 2" med vår kära rektor. Inte utan att man blir snurrig i huvudet..... Jag vet ju vad jag vill syssla med, men finns så många vägar! Fått några karameller att suga på nu, tänka om, tänka igen, tänka tillbaka och tänka framåt.. Men känner mig ändå relativt lugn faktiskt. If you can dream it, then you can be it. Jag och livet är rätt bra vänner alltså, litar på att vi gör något bra av vad som än händer. Just keep fighting and keep lovin'.

 
Hm.. Det var så djup jag orkade vara ikväll. Nu ska jag fortsätta pyssla med mina bilder, håller nämligen på att utöka alla mina fotton på fina människor på mina väggar - love it, och lyssna på Jason Browns underverk till sånger. Puss people! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image