Start BloggBilderVideor

Autumn leaves
2012-09-25 | 23:27:49

Hösten är verkligen här. I noticed while biking home.. Cyklade i princip rakt genom ett stormande hav hela vägen hem från repet! Lite regn liksom, varför inte? Men tycker faktiskt ärligt att det är super mysigt med höst. Man kan gosa ner sig i filtar, tända alla stearinljus, dricka massa te... Alltså it's not that bad! Och så är färgerna så fina!! So I'm happy, trots att jag förtillfället är lite dränkt!

 
Borde sova nu, men har egentligen massa jag borde fixa till imorgon! Får se vad som väger tygst.. Först ska jag iaf värma lite tacos som jag såg att mamsi lämnat till mig, gulle! Hoppas ni passar på att mysa i höstmörkret! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image