Start BloggBilderVideor

Bye bye replokal
2012-09-29 | 09:47:17

Igår hade vi sista repet i vår fina replokal! Packat alla kläder och all rekvisita, så vi är redo för inflytt på the tivoli imorgon! Spännande, att äntligen få se hur allt blir på scen! Jag har fortfarande inte förstått hur nära vi är premiär..

Hur som helst, så firade vi detta med lite chips och kakor i replokalen, och sen gick några hem hit och kollade på förra årets föreställning, med chips och kakor här med. Mys med mysiga människor! Kommer kännas tomt när man inte träffas hela dagarna längre sen, men deet behöver vi inte tänka på än!

Först och främst är det lördag idag, det enda jag ska göra är att plugga ikapp lite! Hänga med min filt, min tekopp och min soffa och höra mysiga höstregnet utanför fönstret! Gose-lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image