Start BloggBilderVideor

Focusing on getting better
2012-09-14 | 13:10:12

 
Har gått och dragit på mig en förkylning. Kroppen vill alltså verkligen att jag chillar livet lite. Så har faktiskt lyssnat och i princip legat i min soffa i två dagar nu. Det mest produktiva igår var när jag satt och tittade på Cabaret-repet igår, wow. Tar emot att inte göra något, men orkar ju liksom inte. Har däremot hunnit titta ikapp So you think you can dance, sett säsongspremiären av Glee, SPELAT SIMS 3 ♥ och typ... ätit glass, so I guess it's not all that bad. 

Nu har jag täckt de värsta påsarna under ögonen så att jag ser lite piggare ut, tagit på mig något annat än mjukis-outfiten för att lura hjärnan lite. Ser man frisk ut när man går förbi speglen så känner man sig friskare! Och jag behöver känna mig friskare nu, ska ner och affichera stan lite mer  - 20 dagar till perimääääääääääär!!!!!

Puss på er, hoppas ni är friska och glada!
..och jag ska försöka hinna skriva lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image