Start BloggBilderVideor

Friday night
2012-09-08 | 00:44:23

HEJ! Idag mår jag mycket bättre än igår, då ingenting alls gick. Fick sova lite inatt så det var bra! Dagen i skolan gick snabbt, möte med ABF (som kändes SUPERBRA, hoppas hoppas på det bästa nu!), rep och skratt med pianisten och jag idag bara till Cabaret, ätit godaste Thai-fooden med min bror som är hemma över helgen, varit lite lite social och nu sitter jag och förbereder det sista praktiska inför söndag då terminen drar igång för mina 43 nya dansbarn.
 
Snart snart sätter jag igång So you think you can dance och har fredagskväll innan klockan ringer imorgon bitti. Sweetdreams!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image