Start BloggBilderVideor

School
2012-09-14 | 17:24:43



Jag officiellt älskar stillbilder, framförallt från när man sjunger... Wow alltså, man posar inte snyggt då! Dessa är från när jag försökte rappa i skolan. Jag var riktigt ganster, lovar. 
 
Kände sån där spontan kärlek till skolan. Känns sjukt tråkigt att inte ha varit där på två dagar nu. Sist jag var där hade vi bla. denna fantastiska rap (dock bara en del av en låt, mest for fun haha men ändåå) och grundlektion i Tango liksom.. Huur kan man inte älska? Jag vaknar varje morgon och längtar till skolan, how lucky am I? Vill verkligen bara bli frisk nu så att jag kan kötta sista året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image