Start BloggBilderVideor

Hangin' in there
2013-02-13 | 22:34:47

Försöker hålla ihop mig själv nu sista dagarna innan vi försvinner in helt i Moulin Rouge-bubblan. Har såå mycket vanligt skolarbete att ta igen först bara. Orkar inte. Vill inte. Vet dock att det måste göras nu, annars blir det aldrig gjort.. Idag tänker jag iallafall inte vara duktig. Idag tänker jag se film, sortera noter, pyssla eller något annat rogivande. Så det så, haha! Försöka samla lite motivation och förshoppningsvis lyckas jag och orkar ta tag i allt sen. 

Fick sova inatt förresten, äntligen! Så skönt! Första natten på flera veckor som jag sovit mer än 3 - 4 h. Hoppas på samma inatt! 

Försök ni att hang in there lite ni med! Snart är det sportlov för oss som går i skolan, och för er andra - snart helg!! Puss på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image