Start BloggBilderVideor

Kvällsupdate
2013-02-28 | 23:17:06

Bloggen får tyvärr lida av alla sena dagar nu! Känns som man bor på skolan, haha. Men hjälp vad jag älskar detta, det kommer bli en så SJUKT bra föreställning som ni bara inte får missa!! Idag repade vi sista scenen, där jag dör, för första gången.. Väldigt tung scen. Är helt känslomässigt slut nu! Inte varje dag man springer och dör direkt!
 
Imorgon är det första riktiga genomdraget, ska bli fruktansvärt kul! Ibland känns det som vi fyra huvudrollerna lever i en egen bubbla för oss själva när vi repar våra scener och duetter. Saknar att se alla andra, se deras grymma nummer och danser! Så det ska bli en riktigt bra fredag, hoppas ni får en bra ni med! 

Nej, nu ska jag tvinga mig själv i säng! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image