Start BloggBilderVideor

Sentimental
2013-02-28 | 23:36:39

Helt sjukt vad man blir sentimental av att flytta... Tittade igenom mina gamla barnsaker och hittade min favvo-älg som jag fick av Pappa på BB och min favvo-docka Hampus, som ja - är döpt efter min idol och storebror. Oj oj oj ... Så många minnen som kommer fram! Så många nätter dessa hjälpt en liten Josefine somna!
 

Det slog mig när jag såg kläder och annat från när jag var precis nyfödd att mamma köpte sina första barngrejer när hon var i princip lika gammal (ung..) som jag är nu. Kan inte föreställa mig att behöva ta ansvar för ett annat liv, en levande människa. Jag kan inte ens ta hand om mig själv. Är djupt imponerad och stolt över mamma att hon kunde ge mig och Hampus en så kärleksfull, trygg omgivning och vardag på egenhand så ung. Förevigt tacksam ♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

2013-03-01 @ 19:12:13
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image