Start BloggBilderVideor

Back to normal
2013-01-09 | 16:45:24

Jobbat två dagar nu och imorgon börjar school igen. Life is back to normal. Inte helt säker på hur jag känner inför det. Brukar alltid längta ihjäl mig till skolan, och det gör jag till viss del. Ska bli skönt att dansa varje dag igen, repa till Moulin Rouge, träffa alla.. Men det är sista terminen. Ever. Hur läskigt är inte det!? Jag tycker inte alls det känns najs att bara ha någon månad kvar med finaste M10, på bästa skolan. Är inget fan av förändring, speciellt inte när jag inte ens vet vad förändrigen blir. Det där med sabbatsår, göra vad man vill and stuff like that som alla verkar läängta efter får mig mest att panika. Jag vill veta vad jag gör nästa höst. MEN, som jag alltid säger till alla andra, lev i nuet. Make today awesome, så tar vi resten när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image