Start BloggBilderVideor

Dragons can be beaten
2013-01-30 | 23:49:00

Morgnarna är jobbiga. Nätterna är värre. Försöker vekrligen fokusera på allt fint in life. Men ni är alla människor, ni vet hur det är. Ibland blir det bara overload på allt det andra som är ofint, då är det svårt att tänka på något annat. Det verkar som alla är rädda för att känna så. För att vara oroliga och ledsna. Men ärligt, jag är så ledsen nu. Jag är ledsen över min huvudvärk. Jag är ledsen över min orklöshet. Jag är ledsen över att jag är så trött men inte sover. Jag är ledsen över ganska många saker just nu. Men vet ni vad? Det är helt okej att vara ledsen. Det är en trots allt bara en känsla precis som glädje eller ilska, och det är viktigt att få lov att känna så ibland. Det är bara då det kan gå över. 

Fairy tales are more than true. Not beacuse they tell us that dragons exicts, but because they tell us dragons can be beaten. 

Ska brottas lite med drakarna i mitt huvud. Sen blir det bra. Sen lever vi lyckliga i alla våra dagar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dr Phil här....

Låter som stress ... Blunda, ner med axlarna och andas med magen

Hils!

2013-02-03 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image