Start BloggBilderVideor

Monday
2013-01-28 | 21:48:00



Måndag. Lyssnade på min kropp idag och stannade hemma. Det är störigt att den ska få bestämma så mycket över mitt liv just nu, men inbillar mig att om jag är snäll och lyssnar på den så kanske den kan vara snäll och lyssna på mig i framtiden. Blev iallafall en riktigt välbehövlig dag. Kaffe, kakor och snack med finaste kusin Emma och sen en musikalföreläsning av allas våran Lasse Walldow, he's the best. Drog med mig Anna och Albin dit, som ni ser på den mysiga bilden. Fylld av ny energi och inspiration!

Laddar om batterierna inför imorgon och hoppas på att göra det till en grym dag. Utöver rep så är det är fotografering nr 2 till Moulin Rouge affischen, ska bli såå roligt. Men det kommer bli en lång dag, så hoppas verkligen att jag får sova några timmar inatt.


Skickar hjärtan och glitter till er alla, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image