Start BloggBilderVideor

Vuxen
2013-01-07 | 20:28:00

 
Bilder från min 18 årsdag/firande. Vilka fina människor jag har i mitt liv!!

Dom äger att det inte ska kännas någon större skillnad när man fyller 18. They were so wrong! Alltid varit en självständig, enivs sak som längtat efter att få bestämma själv hela livet, och nu kan jag det!! Jag har koll på mina egna pengar, mina egna saker, jag får ta stora beslut på egenhand, får ha mer ansvarstagande jobb (och högre lön..), får köpa själv på internet och följa med friendsen ut! Det känns i hela kroppen. Känner mig vuxen på riktigt. Eller iallafall sådär lagom vuxen, är fortfarande hopplöst förälskad i glitter, pyssel och tiaror.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image